Draguta mea soacra

Scriam zilele trecute despre reactia soacrei mele la faptul ca lipsea canapeaua ei din casa.Asteptam reactia la faptul ca nu am anuntat-o ca am dat canapeaua ei si am cumparat una noua.Reactie care nu a venit.Adica a fost botoasa cam o saptamana si acum i-a trecut.Nu a deschis subiectul”canapea”,nu a pomenit nimic,nimic.Sotul meu nu a deschis nici el subiectul deci a ramas inchis.Acum mai avem cateva lucruri de schimbat prin casa.Am hotarat sa renovam.Am cumparat ce ne trebuie fara sa o anuntam.Acum asteptam sa vina in vizita.Sau nu.Ca poate s-a invatat minte.

Lasă un răspuns

