Prima zi de gradinita

A fost la fel de grea ca cea de anul trecut.Desi mi-am imaginat ca nu o sa mai planga si o sa fie ok m-am inselat.A tusit pana a vomitat dimineata si apoi a plans de cum a intrat in sala.Trebuie sa recunosc ca nu a fost totusi plansul ala disperat de anul trecut,a fost doar un plans incetisor,resemnat.Am lasat-o smiorcaind la masuta ei si am plecat cu inima stransa.Insa cand am ajuns la pranz la gradinita era bine dispusa si,culmea,mancase.Cam tot ce le daduse.Iar pe drum a mancat si marul primit.Asta fiind un eveniment pentru ea.Acum vom vedea zilele urmatoare cum o sa fie.Eu sper la mai bine si la mai putine boli.Dar la norocul meu…

Lasă un răspuns

