Din seria”vecinii mei”

Vecinii mei cei minunati au copii.Multi.Adica e blocul plin.In fiecare zi e plin in spatele blocului.Intamplarea face ca noi sa tragem masina chiar in spatele blocului.Si copii joaca fotbal chiar acolo.Chiar langa masina noastra.Si alarma suna.Pentru ca mingea nimereste in ea.De cele mai multe ori.Credeti ca ii deranjeaza?Nuuu.Ii mai dau si ei un sut sa fie siguri ca suna destul.Intr-o zi au dat cu mingea pana au dat numarul masinii jos.Si au continuat sa se joace.Am coborat la ei pentru ca deja era prea mult si atunci una dintre bunici a intervenit.Nu apucasem sa zic nimic nimanui cand a venit sa ma anunte ca nepotul ei a gresit si ca o sa aiba grija sa nu se mai intample.A avut grija?Nu.Nepotul ei inca se joaca langa masina mea cu mingea.In momentul in care i-am amenintat ca le voi lua mingea mi-au zis ca sunt copii si se joaca.Ok.Dar joaca-te langa masina lui taica-tu.Sa vedem el ce parere are.Nu are.Ca nu are masina.

Lasă un răspuns

