Oboseala,stres si amintiri

Au trecut zile in care nici macar nu am deschis laptop-ul.Pentru ca nu am avut chef.Pentru ca sunt obosita.Pentru ca nu reusesc sa ma odihnesc.Pentru ca ne pregatim de parastas.Al treilea.Trei ani decand a murit tata.Trei ani in care m-am luptat sa trec peste moartea lui.Sa accept ca a plecat dintre noi.Sa imi sterg supararea din suflet si sa inteleg ca pentru el este mai bine acolo.Si nu am reusit.Nu pot sa accept ca aplecat asa devreme,ca nu a luptat mai mult.Si desi rationamentul imi spune ca boala aceea cumplita tot avea sa il ia pana la urma,tot sunt suparata.Da,ii multumesc lui Dumnezeu ca nu s-a chinuit luni intregi,ca nu a ajuns in stadiul acela de degradarea pe care boala il produce.Dar tot suparata sunt.Si-a asteptat nepoata ani de zile.Cand in sfarsit a putut sa o tina in brate de fapt nu a mai avut forta necesara.Nu a putut sa iasa cu ea in parc,nu a putut sa faca nimic pentru ea.Deja boala se instalase si tratamentul agresiv il punea in imposibilitatea de a face chiar si lucruri simple.A vegheat insa somnul fetitei mele de multe ori si tot de multe ori i-a aratat de la balcon lumea.Asta este tot ce a putut sa faca.Din fericire fiica mea isi aminteste.Si isi aminteste multe.Doar ca amintirile nu ajuta.Sau pe mine cel putin.Si inca ma lupt.Ma lupt sa trec peste supararea ca nu am apucat sa ii spun”la revedere”.Ca nu am fost acolo cand a plecat.Ca nici macar nu am putut sa plang,sa ma tavalesc si sa imi manifest supararea atunci cand a murit.Pentru ca aveam un copil in brate.Pentru ca eram singura.Pentru ca nu am avut unde sa las copilul in zilele acelea si a trebuit sa il iau cu mine.Asa ca nici macar nu l-am plans.Nu atunci.Am plans mai tarziu cand am ramas singura acasa si am putut sa plang.Dar asta a fost tarziu.Peste multe luni.Si nu am reusit sa inteleg de ce tatal meu a plecat asa repede.Iar acum inca incerc.Si daca reusesc va spun si voua.

Lasă un răspuns

