Cand cresc copii?

Cateodata aproape nu imi dau seama.Si se intampla.Si imi dau seama ca fetita mea numai este cea de saptamana trecuta.Ca a mai crescut un pic.A primit bicicleta cand avea aproape 4 anisori.In Germania reuseam sa iesim zilnic cu ea la plimbare.Bicicleta o lasam la intrarea in casa deci nu erau trepte de urcat sau coborat.Aveam pista de bicicleta si ce credeti:acolo drumurile nu sunt denivelate.Iesind zilnic a invatat sa mearga.Cu rotile ajutatoare.Cand am venit in tara nu am mai reusit sa iesim asa des.Parcul este departe,drumurile sunt proaste.Trebuie sa cobor pe scari cu bicicleta in brate.Dificil.Dar ieri m-am incumetat la sugestia unui prieten si am plecat cu bicla in parc.Si am observat ca nu si-a pierdut indemanarea.Si ca se descurca binisor.Asta nu a scutit-o sa cada.De vreo doua ori.Cand am alergat sa o ridic mi-a spus ca se descurca.Ca daca ma bag eu nu o sa fie niciodata o buna biciclista.S-a scuturat si a urcat inapoi si a pedalat mai departe.Iar eu am ramas in urma.Bucuroasa ca este independenta.Speriata ca a crescut.Si desi nu am pierdut momente din viata ei tot nu stiu cand a trecut timpul.Parca ieri plangea cand se lovea si alerga la mine in brate.Si ma astept incet,incet sa se indeparteze.Sa nu mai fie nevoie de mine mereu.Si nu stiu daca sa rad sau sa plang.Oare cand a crescut copilul asta?

Lasă un răspuns

