Vecinii mei draguti

M-am mai plans de vecinii mei.Si nu pentru ca sunt eu cusurgioaica.Consider ca daca stai la bloc iti asumi chestii.Faptul ca vecinul trage apa la WC de 3 ori pe noapte,faptul ca vecina face dus la patru dimineata sau ca vecina de deasupra ii curata nasul copilului cu batista bebelusului la trei dimineata.Astea sunt lucruri normale.Daca te deranjeaza iti iei tu o casuta frumos la padure si nu te deranjeaza nimeni.Zic.Ma deranjeaza la vecinii mei nepasarea.Faptul ca asculta muzica noaptea,tare cu toate geamurile deschise.Ca e cald.Ca isi spala covoarele in spatele blocului blocand iesirea.Dar ei au covoare curate.Ca isi usuca covoarele pe balustrada scarii.Ca isi spala balcoanele indiferent de ora.Si mai ales la orele la care se intra si se iese din scara blocului.Deci faci si tu un dus gratuit.Dar foarte tare m-a deranjat azi altceva.Vecina de deasupra si-a spalat geamurile.E ok.E dreptul ei.Si-a spalat si pervazele.Adica a turnat apa pe ele.Apa care s-a scurs toata pe geamurile mele.Proaspat spalate.Ok.Si asta e dreptul ei ca doar nu o intereseaza pe ea sa am eu geamuri curate.Topul a fost cand a scos un covor pe geam si a inceput sa il scuture.Eee, atunci mi-a crescut tensiunea.Adica le uzi ok dar apoi te asiguri ca le umpli de gunoi deja ai intrecut masura.Dar imi zic:”calm,nu te certa cu vecinii”.Si cand incercam eu sa ma calmez suna la usa.Ma duc sa deschid si surpriza:vecinul de la etajul inferior.Suparat ca i-am udat geamurile.Am vazut negru.Nu sunt certareata sunt chiar pacifista dar deja aveam nervii intinsi.Si ii spun ca nu eu am facut asta dar si daca faceam asta cum isi permite sa vina sa imi atraga atentia.E dreptul meu sa imi spal geamurile cand vreau fara sa cer voie.Probabil ca nu se astepta sa raspund dar nu a renuntat.A plecat mai sus.Si a facut scandal.Urmarea.Inca o tura de apa la cealalta camera.

Un gând despre &8222;Vecinii mei draguti&8221;

  1. arakelian 5 August 2015 / 11:40

    contacteaza vecinul si de mai de sus. Mergi in vizita si fa-o expres, la fel, 2-3 ligheane, seara de seara 🙂
    Dar fix a 2a zi dupa ce a spalat vecina de deasupra geamurile :)))))))

    Apoi fa-i cadou o punga de carpe. Explica-i ca ajuta sa cureti si fara ezxces de apa, doar cu carpa umeda.
    Si spune-i ca daca nu invata de vorba buna, atunci ii dai si 2 peste cocoasha.

    Apreciază

Lasă un răspuns

