Cand mergi la spectacol ca parinte

Aseara am fost la un spectacol.Gratuit.Al celor de la Gasca Zurli.Au fost invitati sa cante intr-un mall si cum noi suntem mari fani( a se citi fiica mea) nu puteam sa lipsim.Si ne-am dus.Spectacolul incepea la ora 19.Noi am ajuns pe 18.40.Cand era full.Foarte full.O aglomeratie ingrozitoare.Si am fost surprinsa sa vad ca de fapt parinti sunt cei care au venit la spectacol.Toti era inghesuiti in fata scenei.Cu copii sau fara.Sau cu copii mici.De tot.Nu am reusit sa ne strecuram sau sa o strecor macar pe fetita sa vada si ea ceva.Nuu.Fiecare tinea cu dintii de locul lui.Ca doar daca iti intra un copil de 5 anisori in fata,tu adult la peste 1,60 cm nu ai cum sa mai vezi ceva.Cand a inceput spectacolul au facut apel la parinti sa faca un pas in spate.Nimeni nu a facut asta.Mi-am tinut copilul in brate pentru ca doar asa putea sa vada ceva.Si am avut surpriza sa observ ca pentru majoritatea parintilor conta cum ii prind in poze pe cei mici.Deci m-au impins din toate partile ca sa prinda unghiul bun.Noroc ca nu a tinut decat 40 de minute.Deja eram cocosata cand au terminat.Si muream de cald.Dar copilul era fericit si asta este tot ce conteaza.Si totusi am plecat cu o dilema.Ce nu e in regula cu parintii din ziua de azi?Ce cauti pe scena adult de 30 de ani cand spectacolul este pentru copii.Ce cauti cu copil de 4 luni la spectacol.Ca doar nu intelege nimic.Sau doar sa il pozezi?Spectacolul a fost extraordinar.Gasca Zurli sunt extraordinari de fiecare data.Dar am plecat cu un gust amar.Si asta doar din cauza parintilor care au vrut ei sa fie in fata.Ca doar era pentru ei.Si care nu au observat in spate o gramada de copii care chiar daca erau in brate nu au reusit sa vada mare lucru.Si mai am o durere.De spate.Ca dupa 40 de minute cu un copil in brate nu pot sa te simti extraordinar.

Un gând despre &8222;Cand mergi la spectacol ca parinte&8221;

  1. arakelian 5 August 2015 / 11:43

    si eu am luat copilul mic peste tot cu mine(de la 2 luni). E drept ca nu umblam des prin Mall-uri…

    Apreciază

Lasă un răspuns

