Cand lucrurile nu se potrivesc

Asteptam plecarea in vacanta de foarte mult timp.Si ne-am pregatit.Am studiat,am citit si am ales un resort in afara tarii noastre.Ca asa am zis noi ca e bine.Decat la marea romaneasca cu bubele ei in cap mai bine plecam in alta tara.Toate bune.Am platit cu mult inainte si a ramas doar sa plecam.Am facut bagaje,cumparaturi si am scris despre plecarea si drumul nostru.Am ajuns si totul arata super.Ca in poze.Ne cazam intr-un apartament asa cum am dorit adica cu vedere la mare.Ni se indica unde se ia masa pentru ca am avut proasta inspiratie sa luam all inclusive.Asta este alt subiect.Si pentru ca am ajuns tarziu am mers la masa dupa ce ne-am schimbat.Si acolo surpriza.Copilul meu nu mananca.Ei nu ii place la restaurantul asta.Ea vrea mancare de acasa.Si plange si nu mananca.Si zicem ok.Se obisnuieste ea.Si sta tot restul zilei in piscina si se balaceste si mergem din nou la masa.Si ce sa vezi.Ea nu mananca ca nu ii place.Nimic.Si nu stiu cum sa abordez situatia si ajungem la nervi si eu si ea.SI vine surpriza de a doua zi.Hotelul nu are plaja.Adica este o plaja salbatica la un sfert de ora de mers printre buruieni.Si se numeste habitat natural.Si zic ce mama masii.Nu asa era pe site.Era cu acces la plaja.Pai e cu acces.Ia luati-o pe drumul asta si ajungeti la plaja.Drumul l-a facut sotul.Doar jumatate.Pentru ca nu a putut mai mult.Pentru ca este in panta.Pentru ca hotelul este asezat pe o stanca.Deci daca esti curajos si rezistent ajungi,daca nu stai la piscina.Si ne miram noi cum de nu pleaca nimeni si nu vine nimeni.Pe de alta parte hotelul este arhiplin.Nu stiu cati si-au luat teapa ca noi cu plaja sau pur si simplu stiau dinainte.Cert este ca am ajuns la mare dar stau la piscina.si mauit la mare de la geam.Si copilul tot nu mananca.Deci vacanta.

2 gânduri despre &8222;Cand lucrurile nu se potrivesc&8221;

  1. arakelian 5 August 2015 / 11:45

    poti sa dai review comments la hotel acolo unde ai platit. Mi se pare important sa stie si ceilalti despre problema asta.

    Apreciază

Lasă un răspuns

