Plecarea in vacanta

A fost dificila.Multe cumparaturi de facut,mult bagaj de impachetat. Dar cel mai greu a fost copilul de convins ca plecam in vacanta.Traumatizata probabil de datile cand am plecat in Germania si nu ne-am intors repede acum refuza sa plece.Degeaba i-am explicat noi ca stam doar cateva zile si ne intoarcem nu a crezut.Pur si simplu am luat-o pe sus ca sa putem pleca.In masina ne-a intrebat de o mie de ori cand ajungem,daca acolo o sa stam si cand ne intoarcem.E grozav cand ai multe ore de mers cu masina cu un copil cu rau de masina care vrea jos la fiecare 10 minute si intreaba cel putin o data pe minut”cand ajungem”.Se pare ca pe masura ce creste este mai dificil sa plecam cu ea multe ore pe drum.Asa ca am ajuns franti.Si ea,si noi.Drept pedeapsa ca am plecat impotriva vointei acum face greva.Nu a vrut sa doarma desi s-a trezit la 6 dimineata si a refuzat sa manance.Asa ca am inceput bine.Si ploua.Deci mai bine nu se putea.Dar speram ca maine o sa fie mai bine.Ca doar suntem in vacanta.

3 gânduri despre &8222;Plecarea in vacanta&8221;

  1. arakelian 5 August 2015 / 11:46

    Si eu am rau de masina, asa ca m-am ferit de mers cu ea. E simplu ca nici nu am masina, asa ca plec in vacante cu tren sau avion.
    Ajung sa ma bucur ca nu erau masini in copilaria comunista, ca ar fi fost in stare mama sa ma taraie prin masina, doar pt ca voia ea nu stiu unde ….

    Apreciază

Lasă un răspuns

