Pentru ce ar trebui sa fiu recunoscatoare

Ar trebui si sunt recunoscatoare pentru sotul meu care este perfect(a se citi ca face ce doresc eu).Sunt recunoscatoare pentru fiica mea pe care am asteptat-o atatia ani si care  este exact copilul pe care mi l-am dorit(cu mici exceptii).Sunt multe lucruri si fiinte pentru care ar trebui sa fiu recunoscatoare.Poate prea multe.Ma intreb daca reusim in viata toata sa multumim tuturor celor care au fost si sunt alaturi de noi.Ma intreb daca reusim vreodata sa le multumim parintilor.Din pacate nu cred.Cel putin eu nu o sa reusesc in viata asta.Tata a plecat devreme.Mult prea devreme.Nu am apucat sa ii multumesc.De altfel in ultimii ani nu am reusit nici macar sa ii spun ca il iubesc.Incerc sa ii spun acum mamei pana nu este prea tarziu.Si totusi nu reusesc sa ii spun destul de des sau sa o imbratisez.Mereu pe fuga,de cele mai multe ori nu apuc sa o intreb ca mai face ea.Si sunt recunoscatoare ca este acolo,acasa.Dar nu stiu cum sa ii spun asta.Si imi pare rau ca nu sunt mai des langa ea.Si sper sa nu ajung sa regret asta.Peste putin timp se vor implini trei ani de cand tatal meu a plecat si parca toate sentimentele inabusite atunci la moartea lui au inceput sa se ridice la suprafata.Si nu stiu cum sa le fac fata.Exact cum am facut atunci.Si le-am ingropat.Si am incercat sa merg mai departe.Si acum incerc la fel.Doar ca imi pare mai greu acum.Si stiu ca trebuie sa fac fata.Doar ca nu stiu cum.

Lasă un răspuns

