Singura acasa

Asta este o raritate.Mamele stiu de ce.Dar astazi sotul meu a iesit cu copilul in parc.Si eu am ramas singura.Ma uit in jur sa vad ce este de facut prin casa si nu prea este nimic de strans.Praful este sters,jucariile la locul lor(nu a avut timp sa le imprastie din nou),mancare avem.Deci timp pentru mine.Si ce aleg?Calculatorul bineinteles.Muzica,nu tare sa nu se sperie vecinii si navigam.Sau batem campii.Pe blog.Deja am senzatia ca am tot timpul din lume.Si stiu ca de fapt in maxim 60 de minute copilul va intra pe usa si timpul meu e gata.Si totusi vreau sa profit acum de liniste pentru ca am uitat cum este.Ascult Manowar si ma uit la ecran.Nu am nimic de scris.Nu am nimic in cap.Decat Sons of Odin.Manowar rules for now.

Lasă un răspuns

