Cand copilul nu vrea sa doarma

In general fetita mea nu este o somnoroasa.Nu a fost si cred ca nici nu o sa fie.Cu toate astea sunt momente in care imi doresc sa reusesc sa o culc mai devreme(repede) ca sa pot sa ma intorc la treburile mele.Care sunt diverse.De la a scrie aici pana la a ma spala pe cap.Mai fac mancare sau calc sau pur si simplu citesc o carte care imi place.Si ghici ce?Copilul nu vrea sa doarma.Nu vrea si pace.Mai povesteste ceva,se mai mai foieste,i se face sete,foame,vrea la wc.Si eu fac ca trenul ca de,e tarziu si eu mai am treaba.Ce-i pasa ei?Ea vrea sa mai manance putin si poate sa se uite un pic la desene.Sau vrea sa ii mai citim o poveste.Unul dintre obiceiurile noastre este sa vorbim despre cum a fost ziua respectiva.Si incep intrebarile.De ce ai facut aia si nu cealalta.Dar tati stie?Hai sa ii povestim si lui.Si terminam partea asta si incepe sa puna intrebari despre ce ii trece ei prin cap.Si trece o jumatate de ora.Si trece ora.Si ea nu se opreste.Ca mai are ceva sa ne spuna.Intr-un final isi ia ursuletul in brate si eu rasuflu usurata.Dar nu.Incepe sa ii povesteasca ursuletului ce a facut ea in ziua respectiva.Si eu:lasa ca a auzit cand vorbeam noi.Dar ea:dar eu nu am auzit ce a facut el.Si mai povesteste..Si apoi se aseaza sa se culce si constat ca desi am pus-o in pat la o ora rezonabila e deja noapte tarziu.Intr-un final cand ea adoarme eu sunt deja somnoroasa.Si ma straduiesc sa nu adorm si ma ridic sa plec.Si atunci aud:unde pleci mami?

Un gând despre &8222;Cand copilul nu vrea sa doarma&8221;

  1. Delia 1 Iulie 2015 / 13:42

    Se poate comenta pe aici, pe blog? :)) De multe ori m-am trezit in miezul noptii ca am adormit langa copil, in patutul lui: )). Altfel noi avem regula de la care nu ne abatem in cursul saptamanii: de la 21.15 merge la spalat dintii, dusul de princhindel (dureaza 5 minute cand suntem pe fuga si pana la 15 minute daca vrea balaceala) si mers la somn. Doarme cu un tricou vechi de-al meu (de cand il alaptam), cu 4 ursuleti, 1 maimuta, 1 cerb si inca 2 plusuri (nederminate). Si daca-i proaspata doarme si cu masina lego din saptamana aceea. Pusi scurt si la nani. Nu ma lalai mai ales daca stiu ca mai am treaba. Cand se alinta, spunem povesti, citim, povestim, ne tinem in brate si ne iubim. Cam de 3 ori pe saptamana ajunge in dormitorul nostru, caci asta inseamna ca unul dintre noi lucreaza peste noapte. In fine, ne adaptam…

    Apreciază

Lasă un răspuns

