Multele mele idei de scris pe blog

Mi se intampla sa am o idee in cap si sa vreau sa scriu despre ea.Toate bune doar ca de foarte multe ori nu ma pot aseza chiar atunci sa scriu.Si ideea se mai plimba putin prin capul meu si dispare.Mai tarziu cand reusesc sa ma asez sa scriu deja am uitat despre ce era si incep cu altceva.Si cateodata incep hotarat dar ma blochez.Am subiectul dar nu stiu sau nu pot sa il dezvolt.Si nu iese nimic.Sau pur si simplu nu am inspiratie.Idei am multe dar nu imi vin atunci.Si imi repet ca nu trebuie sa scriu la comanda dar atunci cele 3 persoane care intra sa vada ce debitez ce vor gasi.Nimic.Deci trebuie sa scriu ceva.Si nu scriu.Ca nu stiu ce.Dar imi vine mie o idee.Si o sa o scriu.Daca apuc.

Lasă un răspuns

