Fetitele au parul lung sau scurt?

Dintotdeauna mi-am dorit sa am o fetita.Cand spun dintotdeauna inseamna de cand eram mica.Stiam eu ca o sa ma o fetita cand o sa ma casatoresc.Ii alesesem deja si numele.Imi doream eu sa ii pot face codite,sa o imbrac in rochita,sa ii cumpar papusele.Si cumva sa fie si ea o papusa insufletita.Au trecut ani si m-am casatorit si am asteptat fetita.Din nefericire am asteptat tare mult.Dar cand am ramas insarcinata am stiu ca fetita mea m-a gasit in sfarsit.Si a fost fetita.O fetita ca o papusa mare.In ciuda opozitiei parintilor i-am pus numele pe care il alesesem cand eram copil.Sotul nu s-a opus.De altfel numele nu este ciudat dar este un pic mai rar.Si nu este de sfant.Si acum am papusica mea care are aproape 5 ani si parul lung.Pentru ca nu am tuns-o niciodata.Cand era mai micuta nu am vrut eu,acum nu vrea ea.Vrea sa fie Rapunzel.Mergem la joaca si majoritatea se mira ca are parul asa de lung.Ca nu e normal.Ca o fetita mica ar trebui sa aiba parul scurt.Sa fie usor de spalat si de pieptanat.Toti intreaba daca nu plange la baie.Mai plange dar doar cand ii intra sampon in ochi.Si se mai vaita cand o pieptan,mai ales dupa ce a avut parul desfacut o zi intreaga.Dar intelege ca atunci cand nu o sa mai suporte mergem sa o tund.Si nu vrea.Ei ii place parul lung.Si ma chinui sa ii explic de ce celelate fetite au parul mai scurt.Si de ce mamele si bunicile lor ne spun ca i-ar fi mai bine si ei cu parul mai scurt.Si uneori ajung sa ma intreb si eu daca nu cumva o chinui permitandu-i sa aiba parul asa de lung.Si inca nu stiu ce sa cred.Doar ca astept sa ma faca cineva sa inteleg de ce neaparat fetitele trebuiesc tunse scurt,scurt.Pentru ca marea majoritate asa sunt.

2 gânduri despre &8222;Fetitele au parul lung sau scurt?&8221;

  1. Gabriela Graur 1 Iulie 2015 / 13:03

    Eu zic asa : atata timp cat fetita ta se hraneste , ia in greutate , e un copil activ , ESTE FIX DECIZIA TA daca vrei ca cea mica sa aiba parul pana la fund si mai lung . Eu pe Diana am tuns-o (pana mai jos de umar) pe la 3 ani prima oara si avea parul pana la fundulet ! Si acum imi pare rau ca am facut asta ! Dar n-am acceptat niciodata sa-mi zica nimeni ce si cum . Pe babe le-am expediat , pe rude le-am tratat cu indiferenta ! Copilul meu s-a jucat in balti , cu noroi si se catara in copaci ( acum cand are 10 ani ) ! Are destui de ” nu ” existenti pentru siguranta ei , de ce sa-i stric eu placerea cu ce vor altii !?? Eu nu am avut ajutor in cresterea Dianei . A fost si greu a fost si bine ! Am facut ce ma taiat capul , e un copil activ cu personalitate . Datu-l cu parerea nu l-am permis , atata timp cat copilul meu e sanatos ! Parerea mea ! Va pup !

    Apreciază

  2. arakelian 5 August 2015 / 11:56

    Fiica mea e si ea in perioada Raspunzel. Dar cand era mica avea par scurt ca nu ii crestea! la motzul de 1 an nici nu avea ce tunde, la 2 ani abia abia un bretonel, si dupa aia a inceput sa ii creasca des des si lung.

    Cat despre gura lumii… sloboda a fost si ramane. Ce m-au deranjat au fost discutiile pe teme fix acolo unde eram neimpacata cu mine. Acolo unde aveam eu o hiba in sufletul meu.

    De ajutor, nu ama vut si nici nu mi se pare normal. Peste tot unde am vazut tinerii ajutati de bunici/neamuri la crescut copii, am vazut si conflicte, nemultumiri, frustrari, certuri, imbolnaviri. Si nu e ce mi-am dorit.

    Apreciază

Lasă un răspuns

