Femei care stau acasa

Am tot citit zilele astea pe diverse bloguri cum femeile casnice sunt frustrate,permit orice sotului lor si nu au viata sociala.Toate astea m-au facut sa ma analizez.Eu am ales sa stau acasa cu copilul meu in urma unor probleme familiale.Si da,la inceput a fost foarte greu pentru ca nu reuseam decat sa ma invart in jurul copilului.Apoi am invatat sa imi fac timp pentru mine.,Si desi ma plang ca nu am destul timp(cine are?),in realitate am timp sa fac tot ce imi propun intr-o zi.M-am gandit si la permisiunile pe care le are sotul meu.Si are destule:sa mearga la servici,sa iasa cu copilul,sa mearga din cand in cand la piata,sa mearga saptamanal la socrii sa ii ajute.De fapt cam toate obligatii.Si din cand in cand iese la un meci.Singur.Altfel iese o data pe saptamana in oras cu mine si o data cu mine si fiica-sa.Nu bea si nu fumeaza.Trecand la viata sociala aceasta este destul de saraca.Avem cativa prietenii cu care ne mai vedem si avem multimea de parinti din parc cu care interactionam zilnic.Si eu cand vreau ies la o cafea cu fetele,mai rar,dar ies.Ma duc la coafor,imi vopsesc parul si imi fac manichiura.Nu saptamanal dar nici nu arat ca Baba Cloanta.Si ma intreb sunt frustrata sau nu?Ca nu imi dau seama.Sau m-am obisnuit.

3 gânduri despre &8222;Femei care stau acasa&8221;

  1. Delia 1 Iulie 2015 / 13:50

    Nu stiu. Probabil ca din punctul meu de vedere tie iti este mai bine: nu ai stress, iti vezi copilul mai toata ziua, ai timp de tine mai mult, nu esti plecata cu zilele de-acasa (ca mine). Probabil ca in casa la tine este mai buna organizarea, ajungi sa gatesti mai multe mancaruri sanatoase. Viata mea sociala este fix aia: munca, casa, parintii de la gradinita, cate-o iesire saptamanala in oras cu copilul, o piscina (ca-i cald mai nou), un gratar la nasi in curte. Ma chinui de 6 luni sa-mi fac programare la tuns (insa nu am timp), manichiura mi-o fac lunar insa imi scol manichiurista duminica de la 8.00, caci atunci am eu liber :)) Gatesc cand apuc si incerc sa fac consistent, curatenie generala la 2 zile, spalat la 2 zile, calcat la 2 zile (cate 30 minute din fiecare). Cand am timp… cand nu, face husband!

    Apreciază

    • lory16 1 Iulie 2015 / 14:11

      La noi e diferit.Mare parte a timpului suntem singure.Si ne-am obisnuit asa.Gatesc seara(noaptea)pentru a 2 a zi.Dimineata joaca,masa de pranz,somn.In timpul somnului ei:curatenie,spalat,calcat rufe.Dupa somn o gustare si afara.Cand chiar arde sta la mama mea ca sa pot sa rezolv.Mai nou cand este si sotul acasa iese si el cu ea.

      Apreciază

  2. arakelian 5 August 2015 / 12:03

    am stat acasa cu fata mult timp 1 an si 5 luni, si apoi la munca. Ca o parere personala, pt mine sa ma simt utila, sa am independenta mea, sa am ritmul si productivitatea mea, sa invat ceva nou, sa simt ca evoluez intelectual si profesonal, sa citesc ceva, sa experimentez ceva, sa fac ceva nou si sa invat sa fac ceva nou de mana etc -astea sunt cateva lucruri care ma satisfac.
    In general frustrarile si nemultumirile apar din neimpliniri personale. E greu sa discutam din exterior, fiecare caz e unic, cine stie ce alte probleme sunt acolo in familie. Ca o remarca persoanala, in familiile cu un venit si buget financiar defectuos atunci presiunea financiara e mai mare (daca acest job dispare…) asa ca exista o nervozitate si o agitatie mai mare.
    Ce invidiez la mamele acasa este iesitul zilnic in parc/la plimbare si timpul pentru sport/gimnastica. Ma simt f. bine dupa fiecare data cnd reusesc sa alerg, pacat ca nu imi iese des…

    Ca si Delia nici eu nu ajung la coafor, manichiura, pedichiura (cu ultimile nu ma intereseaza, la coafoar 1-2 ori pe an si atunci in concedii). La mine e asta din motive financiare, dar si pt ca am ales sa directionez banii catre ceva constructiv. Nu ma deranjeaza, e alegerea mea.

    Apreciază

Lasă un răspuns

