Lista pentru vacanta

E lunga.Rau.Cuprinde de toate.Inclusiv mancare.Ca daca acolo nu ne place ceva.Sa avem macar in prima zi.Stiu ca e ciudat.Dar cu un copil care nu poate manca orice ajungi sa umbli cu mancare dupa tine.Si cu medicamente.Pentru ca in vacanta ai nevoie.Lista de medicamente data de pediatru este lunga.Mult prea lunga dupa parerea mea.Dar aceeasi lista a fost buna cand am plecat din tara.Intr-o tara in care sistemul medical este grozav dar daca te duci cu un copil cu febra la spital te trimit acasa.Ca febra este buna.Omoara virusii.Ok.Deci lista de medicamente.De pe lista am doar 2 medicamente.Restul le vom cumpara.Haine.Multe.Jumatate doar ale copilului.Jucarii.Carti de colorat.Tableta.Ca sa nu se plictiseasca copilul.Laptopul meu.Ca am nevoie.Carti de citit la pranz.O sa plecam cu casa dupa noi.Pernuta preferata.Paturica preferata.Si sotul inca nu stie ce ia cu el.Astept sa se hotarasca.Sa il trec si pe el pe lista.

3 gânduri despre &8222;Lista pentru vacanta&8221;

  1. arakelian 5 August 2015 / 12:05

    eu sunt in Be si nici aici nu se da nimic (au fost cazuri dupa cazuri de reactii de piele la Nurofen/ibuprofen asa ca nici pe asta nu il mai recomanda).
    Am avut norocul cu un pediatru ce ne-a explicat logic – si uite ca de peste 4 ani nu am racit niciunul in familie. Asa ca mergem in vacanta fara medicamente (am eu asa, o idee, ca paranoia declanseaza sfarsitul lumii, medicamentele in casa declanseaza boala si frica duce la probleme). Asa ca plecam in vacanta cu doar un rucsac.

    Apreciază

Lasă un răspuns

