Vacanta de vara

Si am lipsit.Mult.Si nu pentru ca am fost plecata.Pentru ca am fost bolnava si pentru ca am avut si copilul bolnav.Pentru ca sora mea a facut nunta si am fost prinsi in pregatiri.Si pentru ca in zilele in care puteam sa intru sa scriu am preferat sa nu o fac.Pentru ca nu am avut ordine in ganduri.Pentru ca s-au adunat multe de spus fara legatura intre ele.Dar acum gata.A venit vacanta de vara.Mai devreme pentru fiica-mea pentru ca a fost bolnava.Si in vacanta asta imi propun sa scriu de doua ori pe saptamana.Cel putin.Sau nu.

Lasă un răspuns

