Sentimentul de vinovatie

Deseori ma simt vinovata daca nu reusesc sa fac ceva ce mi-am pus in gand.Nu ceva ce promit.Cand promit ceva ma straduiesc din rasputeri sa imi tin promisiunea.Indiferent despre cine este vorba dar in mod special fata de copil.Se intampla totusi sa imi propun sa o iau mai devreme de la gradinita sau sa o duc undeva si sa nu reusesc.Si atunci apare sentimentul de vinovatie.Caruia nu stiu sa ii fac fata.Cand era mai micuta sentimentul de vinovatie se transforma in cadouri.O lasam la bunici-cadou,nu reuseam sa o duc undeva-alt cadou.Cand a plecat tatal ei din tara am coplesit-o cu cadouri.Cu timpul am constatat ca practica asta nu este ok.Nici pentru ea dar nici pentru buzunarul meu.Plus ca nu se joaca cu jucariile decat foarte putin.Prefera tableta sau laptopul.Deci am redus cadourile induse de sentimentul de vinovatie.Si totusi cum sa ma revansez fata de ea?Inca nu am descoperit.Si ma uit in jur.La prietenele mele.Ele nu se simt vinovate ca au lasat copilul in plus la gradinita sau ca nu au avut banuti sa cumpere ceva ce si-a dorit copilul.Si ma intreb cum reusesc.Si ma gandesc ca probabil am eu o problema.Si da,am un copil rasfatat.Si nu,nu se tavaleste daca nu ii ofer ceva.Doar se intristeaza.Si tristetea asta ma darama pe mine.Poate pe masura ce creste o sa ma impac si eu cu situatia.Desi cred ca sentimentul nu o sa dispara vreodata.

Un gând despre &8222;Sentimentul de vinovatie&8221;

  1. arakelian 5 August 2015 / 12:13

    cred ca fiecare avem segmentul nostru de neimpliniri si vinovatie. Eu am la altele.
    Asa ca esti normala.

    Apreciază

Lasă un răspuns

