Oboseala,depresie sau astenie?

Cred ca toate la un loc.Am ajuns intr-un punct in care simt ca imi trebuie o pauza.O pauza in care sa nu stiu de casa,de copil sau de sot.Stiu cum suna,stiu ca pare aiurea dar uneori simt ca nu pot sa mai tin ritmul.Cumva s-au adunat toate.Cheltuielile casei par ca se ridica de la luna la luna,copilul tuseste dupa 3 luni de tratament,eu am facut un mic ulcer.Care cred ca deja se transforma in ceva mai mare.Zilnic imi spun ca o sa incerc sa ma enervez mai putin,ca o sa ma odihnesc mai mult,ca o sa renunt la cola dar nu o fac.Pur si simplu merg in acelasi ritm desi se impun niste schimbari.Si ma intreb daca nu mi-ar fi mai bine sa merg undeva la munca ca sa ma pot desprinde de casa.Si din nou ma pun pe cautat si constat ca munca pe care eu stiu sa o fac e platita prost si are program lung sau foarte lung.Si cine imi ia mie copilul de la gradinita in cazul asta?Deci m-ai caut.Sunt obositoare gandurile astea,e obositor stresul asta.Si imi promit ca scriu zilnic.Dar nu apuc.Si da.Stau acasa.Dar tot nu am timp.Si sunt obosita.Si ma doare stomacul.Si vreau pauza.Deci sa vina vara mai repede.

Un gând despre &8222;Oboseala,depresie sau astenie?&8221;

  1. arakelian 5 August 2015 / 12:15

    am fost si eu intr-un moment ca asta. In plus lucram.
    Am luat o pauza mintal, am reconfigurat buget, si eliminat cheltuieli aiurea:
    -fara tv, fara iesiri, gatit de la zero, redus abonament la mobil, inchis altul, redus temp. in casa si consumul de apa , redus chimicale si cosmetice etc.

    Am reusit sa ajung pe plus, si sa imi dau seama ca banii ii dadeam aiurea si nu eram mai fericita.

    Apreciază

Lasă un răspuns

