Copil rasfatat sau cu personalitate?

Nu consider ca am un copil rasfatat.Consider ca are personalitate si o arata.Desi uneori este prea mult pentru noi.

A fost weekend si a fost un weekend aglomerat.Am fost la cumparaturi,am fost in oras seara sa vedem corabia holograma si am fost la ziua fetitelor unei prietene.Lucru care pentru mine a fost super obositor.Trec peste partea cu alergatul dupa cadouri si ajung la partea cu pregatirea de plecare si petrecerea in sine.O ora a durat pana ne-am hotarat cu ce ne imbracam.Gresit.De fapt pana sa hotarat domnisoara.Apoi sa ii aranjez parul alta ora.O ora a fost drumul.Si am ajuns.Si surpriza:fetita mea nu vrea sa se joace cu copii,ea vrea sa stea cu mami.Ea nu vrea sa manance pentru ca nu este de la ea de acasa.Cu greu a mers sa se joace cu copii dar de mancat nu a vrut.Deci stres cat casa.Sa desenat pe manute impreuna cu alte fetite dar a plans cand a vazut ca nu se curata culoarea.A hotarat ca nu ii mai place rochita si a vrut sa se schimbe.Cu greu a acceptat sa plece.Apoi pe drum a hotarat ca ea nu vrea acasa.Ca ea vrea sa mergem la restaurant sa mancam.Pentru ca voiam si noi ceva ne-am oprit,a mancat si apoi a cerut la joaca.Joaca care a durat ceva.Cand am ajuns acasa nu a vrut sa doarma pentru ca ea nu era obosita.

Constat in fiecare zi ca e o adevarata aventura sa o cresc.Ca e greu sa ii spun „nu” dar e si mai greu sa nu ii infrang personalitatea.Pentru ca nu vreau sa am un copil care asteapta sa ii spuna mama ce sa faca.

Un gând despre &8222;Copil rasfatat sau cu personalitate?&8221;

  1. arakelian 5 August 2015 / 12:17

    oo, fiica ta e ruda cu fiica mea.
    Ca sa scap de asta, ii impletesc o coada dimineata si nu umblam la ea, pregatesc haine pt 3-4 zile (o las pe ea sa le aleaga), cadouri le iau din timp si online sau facem noi un cadouas. Simplu.
    Dupa cele descrise de tine si eu sunt obosita.

    Apreciază

Lasă un răspuns

