Pofta de mancare

Majoritatea mamelor se plang ca nu mananca copilul.Asta inseamna ca nu mananca destul in acceptul mamei sau ca nu mananca deloc cea ce pune probleme de sanatate.Eu fac parte din a doua categorie.Fiica mea nu mananca.Aproape deloc.Cea ce a pus multe probleme de sanatate.Vitamine,iesit la aer nimic nu functioneaza.Inca ma mai stresez cu asta desi stiu ca nu am ce face.Nu are probleme grave de sanatate,e in urma cu greutatea si o carenta usoara.De-a lungul timpului am incercat diverse:uitat la televizor,pedepsit,nu am mers nimic.Acum incerc sa pastrez orele de masa si atat.Mananca catava dumicati la masa de pranz si cativa la masa de seara.Rar rontaie ceva intre mese.Nu mananca niciun fel de dulciuri si nu bea sucuri.Si nu pentru ca are interzis ci pentru ca pur si simplu nu ii plac.Raspusul zilnic este:’nu mananc ca nu mi-e foame”.Asa ca ajungi sa te gandesti cu traieste.Probabil cu aer.Sau probabil ea mananca destul dar nu imi dau eu seama.Sau isi pregateste de acum dieta pentru cand va fi fotomodel.Rapunsul de azi:”mama nu mananc ca am mancat ieri destul si imi ajunge si azi’.Mai spune ceva la asta.

Un gând despre &8222;Pofta de mancare&8221;

  1. arakelian 5 August 2015 / 12:17

    pediatrul belgian are o vorba: a facut kk? A scazut in greutate? A, nu? atunci inseamna ca a mancat si ma trimite sa ma calmez.
    Eu il ascult, are vreo 65 ani, multa experienta.

    Apreciază

Lasă un răspuns

