Zile si zile

Stiti zilele alea cand te trezesti invers?Cand totul e deandoaselea de la prima ora si nu vezi cum ar putea merge ceva bine?Astazi am avut o zi din asta.M-am trezit la 3 noaptea sa duc copilul la wc.Bineinteles ca nu am mai putut dormi dupa.Am vazut un film pana pe la 5.30 cand m-am straduit sa mai dorm un pic.Trezirea la 7 ca de obicei.Si a inceput distractia.Nu aveam apa calda.Bag toaster-ul in priza si face scurt prelungitorul.Apoi incet,incet descopar ca cartela de la telefon e demagnetizata deci nu pot sa sun pe nimeni,ca la pediatra este prea aglomerat si nu imi permit sa stau cu copilul atat pe hol printre alti bolnavi,ca am uitat portofelul acasa.Deci o zi minunata.Si asta nu este totul.Ma asez la laptop sa trimit cateva mail-uri.Nu mergea mouse-ul.Sa zicem ca aici am avut noroc ca l-am luat pe cel de la desktop.Si seara am hotarat sa ma vopsesc.Nu este prima data cand fac asta acasa.Doar ca de data asta m-am manjit pe maini si am manjit si chiuveta.Asta ca poate nu ma enervasem destul.M-ai ramane sa constat ca vopseaua nu a prins ca sa termin in aceeasi nota.Sper ca daca tot a inceput prost macar sa se termine bine.Conform legilor lui Murphy.Sau nu.

Un gând despre &8222;Zile si zile&8221;

  1. arakelian 5 August 2015 / 12:24

    cand ai rabdare, asculta pe Niculina Gheorghita. Ea explica logic ce se intampla in mintea noastra cand incepem ziua prost, cum ajungem sa ne inducem si sa facem greseli si sa neglijam prezentul.
    Eu in zile din astea imi zic: ma duc acasa, ma culc, se termina, miine va fi o zi mai buna.

    Apreciază

Lasă un răspuns

