Fara cap si coada

A venit si a trecut Pastele.Am avut surpriza ca fetita mea sa se imbolnaveasca chiar in vinerea mare.Am ajuns la urgenta cu dureri mari de ureche.Diagnostic:inceput de otita.Sambata,chiar inainte de inviere am ajuns din nou la urgenta din cauza unei alergii.Deci a fost grozav.Acum ca e mai bine am timp si pentru gandurile mele.Am avut surpriza sa constat ca nu toti medicii sunt suparati ca lucreaza de sarbatori.Am intalnit o doamna doctor foarte draguta care chiar ne-a rugat daca consideram ca este cazul sa revenim sau macar sa o sunam sa-i cerem sfatul.Si era noaptea de inviere.Dar la fel am avut surpriza sa constat ca intr-o zi in care toti vrem sa stam acasa cu familia,mall-urile sunt pline.Dar si parcurile.

Revenind la parcuri nu inteleg ce este in capul parintilor sau bunicilor care ofera mancare copiilor straini.Ok, se joaca cu copilul tau dar asta nu inseamna ca ii dai si lui jumatate de sandwich.Stiu ca toata lumea se plange de asta si totusi…Eu nu ii dau copilului mancare in parc.In primul rand este acolo la joaca.In al doilea rand este murdara pe maini si servetele umede nu curata extraordinar.Chiar astazi o doamna draguta a vrut sa ii dea o jumatate de eugenie.Cand i-am spus ca nu mananca dulciuri s-a uitat ciudat la mine.Fiecare cu parerea lui.

In incheiere:E clar ca sunt obosita.Sper ca data viitoare sa fiu mai coerenta.

Lasă un răspuns

