Bucataria mea

Imi propun in fiecare saptamana sa fac meniul pentru urmatoarea saptamana si lista de cumparaturi in functie de meniu.Aproape niciodata nu reusesc.Ori sotul vrea altceva,ori copilul vrea nu stiu ce special,ori nu am eu chef de mancarea respectiva in ziua aceea.Si bineinteles ca in felul asat cheltuim mai mult decat ne-am propus.Astazi ma gandeam ce as putea sa mai gatesc.Sa ne placa la toti,sa nu presupuna calitati de masterchef si sa nu coste cat bugetul pe o saptamana.Pentru asta urmaresc mai multe bloguri culinare.Idei sunt multe dar noi suntem destul de pretentiosi.Drept urmare nici pentru saptamana asta nu am reusit sa fac meniul.Dar stiu ce gatesc azi:salata orientala si supa de cartofi.

Un gând despre &8222;Bucataria mea&8221;

  1. arakelian 5 August 2015 / 12:29

    Eu imi fac un meniu de pe o sapt. pe alta. cand il scriu, intreb pe ceilalti, scriem, lasam un loc de jonglat/improvizat, analizez ce am in dulapuri si apoi ma duc la cumparaturi. Cum nu am cand si de unde cumpara, ajung sa il respect, si sa gatesc o data pt 2-3-4 zile.
    Vrea altceva?: sa scrie pe lista de sapt. viitoare si fac. Nu imi pot permite financiar si nici ca timp sa fac altceva cand ii se rastoarna cheful- iar mancarea e doar un mijloc de a trai, nu scuza de fericire.

    Apreciază

Lasă un răspuns

