Acordul parintilor

Fiecare dintre noi a avut sau are conflicte cu parintii.Eu trebuie sa recunosc ca am avut putine.Putine dar majore.Cand m-am mutat de acasa,cand m-am casatorit si cel care continua:copilul.De cand am nascut,mama este in permanenta cu gura pe mine.Nu imbraci copilul cum trebuie,nu ii dai sa manance ce trebuie si cand trebuie,de ce nu merge la 8 luni si cate altele.Nu am un stil anume de parenting,incerc sa impun cat mai putine copilului dar consider ca este nevoie de cateva reguli.Ei bine,mama,care considera ca eu fac toate prost,nu este de acord cu asta.Este prea mic pentru reguli.Il faci sa planga daca ii impui ceva.Am de ales intre a o supara pe mama si a face cum cred eu.Fac cum cred eu in general dar ma urmareste faptul ca ea este nemultumita.Drept urmare eu sunt frustrata si copilul rasfatat.Incerc de multe sa urmez sfaturile mamei chiar daca acestea nu se potrivesc neaparat cu ce doresc eu.I-am demonstrat de multe ori ca nu este bine sa facem in felul ei dar,alte dati s-a dovedit ca avea ea dreptate.Si asa am ajuns la o varsta la care se presupune ca faci ce vrei si cand vrei sa fac tot ca mama.Desi am plecat de acasa de foarte multi ani,desi am o relatie buna cu ea,desi mama nu este fixista si accepta ca am dreptate tot este greu.Inca ma lupt cu teama ca o pot supara rau si chiar nu vreau.Mai ales acum cand am ramas doar cu ea.

PS: Scris dupa o cearta cu mama.Acum a trecut supararea.

Un gând despre &8222;Acordul parintilor&8221;

  1. arakelian 5 August 2015 / 12:27

    ah, nici eu nu sunt suficient de buna pt maica mea.
    Am racit discutiile si relatiile, pt ca certurile ma darama, plang la serviciu etc.

    Apreciază

Lasă un răspuns

