Nu pot sa scriu

Nu pot sa scriu despre politica pentru ca nu ma pricep.Nu pot sa scriu despre prieteni pentru ca se pot recunoaste.Nu pot sa scriu despre parenting pentru ca nu agreez un stil anume.Si nu pot sa scriu despre vaccinare pentru ca nu este subiectul ideal.Nu pot sa scriu despre multe alte lucruri pentru ca nu stiu cum sau pentru ca pus pe hartie subiectul nu da bine.Pot sa scriu despre fiica-mea care inca plange cand o duc dimineata la gradinita.Despre mama care inca ma intreaba daca am mancat in ziua respectiva.Despre timpul meu liber care este si nu prea.Si cand spun ca nu prea am timp nu ma plang.In realitate am timp sa fac piata,sa fac curat,mancare,sa iau copilul de la gradi,sa ii dau sa manance,sa o culc,sa mai dau o data cu mopul,sa citesc cateva pagini dintr-o carte.Apoi copilul se trezeste si iesim afara sau megem in vizita sau pur si simplu ne jucam in casa.Deci am timp de toate astea.Nu am timp de dus la coafor.Ma pensez si imi fac manichiura pe fuga si niciodata nu gasesc timp sa ma plimb prin magazine.Sa imi caut o rochie sau o pereche de pantaloni.Aici sunt tot timpul pe fuga.Si ajung la prietenele mele care nu au timp nici ele.Asta pentru ca ele lucreaza.Deci sunt in avantaj.Nu stiu si nu vreau sa scriu despre medici.Sistemul este asa cum este si nu are rost sa iti mai dai cu parerea despre el.Mai sunt multe alte lucruri despre care nu vreau sau pot sa scriu.dar asta este alta discutie.

Lasă un răspuns

