Gradinita sau stat acasa?

Pentru noi gradinita a fost o problema de la inceput.Eu sunt impotriva,sotul este pro.Eu consider ca o pot invata acasa,sotul spune ca trebuie sa socializeze.Conceptul de socializare doar la gradinita si la scoala e cam de neinteles pentru mine.Dar am zis sa nu facem nota discordanta si am cautat gradinita.Prima incercare la 2 ani si jumatate.Am ales o gradinita particulara.Super ok gradinita.Copilului nu i-a placut.Nici nu a avut timp.Dupa 3 zile a facut „rosu in gat”.A fost ceva ingrozitor care a necesitat 10 zile antibiotic.Dupa pauza am dus-o din nou.Iar 3 zile,iar viroza.Dupa trei episoade am renuntat.In toamna am plecat din tara.Patru luni am cautat gradinita acolo.Nu erau locuri.Ar fii trebuit sa o inscriem cu 1-2 ani inainte daca vroiam loc.Deci nu a fost sa fie.Ne-am intors in Romania si am inscris-o la o gradinita de stat.Si a inceput distractia.Septembrie plans in fiecare zi,refuzul mesei si 2 viroze.Octombrie a continuat cu plans,cu refuzat sa manance,cu nopti de plans.Si cu otita.Prima.Noiembrie a fost de cosmar.Doua otite cu febra mare,un „rosu in gat” si a slabit ingrozitor.In decembrie a mers fara plans,a continuat sa refuze sa manance si culmea nu a avut decat o usoara viroza.De atunci lucrurile in privinta sanatatii s-au imbunatatit.Nu am mai avut probleme decat cu o tuse rebela.Dar plansul este tot acolo,zilnic.Supararea si refuzul de a manca la fel.Si acum ma intreb eu:de ce chinuim copilul?Doar sa socializeze?Pai sa socializeze in parc si la diferitele ateliere la care mergem.Dar acest lucru sa il explice cineva sotului meu si familiei mele.

Un gând despre &8222;Gradinita sau stat acasa?&8221;

  1. arakelian 5 August 2015 / 12:30

    fiica mea s-a imbolnavit unde nu s-a simtit bine.
    Am mare noroc ca ii place cu copiii – dar uite ca la scoala nu ii place…

    Apreciază

Lasă un răspuns

