Weekend-urile noastre

Uneori tot ce facem in week-enduri este sa ne plimbam.Mergem in vizita,mergem la mall sau in parc.Apoi ne trezim duminica seara ca avem curatenie de facut,rufe de calcat si mancare de gatit.Toate astea le am ,de fapt eu de facut.Sotul se uita la vreun meci si se joaca cu copilul.in weekendul asta i-am propus sa facem toata treaba sambata dimineata si apoi sa iesim in oras.Doar noi doi.Oricum trebuie sa ne cumparam incaltaminte,cate ceva pentru paste si ceva pentru copil.Raspunsul a fost:sa vedem.Ok.Ne trezim dimineata,mancam,duc copilul la mama.Mergem la piata,ma intorc,fac mancare si hai sa aducem copilul sa manance cu noi.Bun.Aducem copilul,mancam si cand sa il ducem inapoi nu vrea.Ca mai bine sta acasa cu noi.Deci ramanem si noi acasa.Cu ea dupa noi este imposibil sa facem cumparaturi.Deci tot ce ne ramane este sa iesim in parc.Si am iesit la joaca.Nici duminica nu am reusit decat sa mergem in parc si seara sa iesim cu bicicleta pe langa bloc.Si asa a mai trecut un weekend.Poate urmatorul reusim sa ajungem si la cumparaturi pentru noi.

Lasă un răspuns

