Caut de munca

Imi caut de munca.Am tot cautat in ultimii 3 ani.Nu am reusit sa gasesc.Poate nu caut cu destul simt de raspundere,poate sunt pretentioasa,nici eu nu stiu.Cert este ca nu ma suna nimeni.Sau aproape nimeni.Sunt atat de multe anunturi cu foarte multi aplicanti si totusi anuntul apare inca 2-3 luni.Nu inteleg.Ori anuntul este dat doar de ochii lumii,ori angajatorul are ghinion si nu gaseste candidatul ideal.E dificila piata muncii.Eu nu am cine stie ce pregatire.Am pregatire financiara dar asta o are toata lumea.Se cauta contabili,se cauta economisti.Si surpriza:cand dau sa aplic observ ca vor limba franceza sau germana,ca vor cu carnet de sofer de minim 5 ani sau au biroul la 23 km de Bucuresti.Deci imi este imposibil sa imi gasesc ceva de munca.Pentru ca eu vreau ceva aproape de casa,cu program scurt si la care sa nu muncesti mult.Glumesc.Totusi chiar am o problema:imi caut de munca.

Un gând despre &8222;Caut de munca&8221;

  1. arakelian 5 August 2015 / 12:41

    limba straina pt un job in perioada multiculturala e necesara. Eu sunt nula la limbi, tin minte ca in liceu aveam 10 la mate si fizica (si am ajuns inginera) si 5-6 la limbi straine si ziceam unei profesoare ca nu o sa folosesc niciodata franceza/engleza. Viata e cum e si uite ca sunt nevoita sa vorbesc curent 2-3 limbi – evident ca mi-e creierul nepregatit pt asta pt ca mi se intampla sa le amestec, mi se intampla sa ma intrebe un coleg intr-o limba si sa ii raspund in cealalta.
    Efortul invatarii a fost anevoios, dar am schimbat complet abordarea din scoala romaneasca: am luat o carte care imi placea si am citit din ea, scos cuvinte, am cautat club de conversatie pe teme ce imi plac, am gasit site-uri interactive, ascult cantece si repet etc. – orice dar sa fie pe tema ce imi place. Sa iti dai seama cat de greu imi e – cand am verificat foile de cuvinte ce nu le stiam, si ce le scoteam din carti, am gasit acelasi cuvant scris de 10 ori. Si ma descurc – nevoia e cea mai buna lectie…

    In rest, iti recomand si site-uri online de joburi. IuliaBe a descris f. bine conceptul de cautare a unui job: ca e un job in sine. Am cunostinte ce au facut voluntariat, munca neplatita, orice sa aiba ceva in cv, sa caute experienta etc.
    Cat despre timp job/casa, gandeste-te ca majoritatea oamenilor asa se descurca. Vei gasi ritmul necesar tie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

