Planuri de economisire

Unul dintre lucrurile care ma preocupa de cateva saptamani este economia.Am nevoie sa cheltui mai putin.Peste tot sunt bloguri cu sfaturi de economisire.Cumva nu mi se adreseasa mie.Citesc,fac planuri si totusi nu imi iese.Primul lucru pe care l-am facut a fost meniul saptamanal.Apoi o lista pe baza acestui meniu.Am stabilit un anume buget pentru mancare,buget care nu se potriveste cu planurile mele.Ori eu nu stiu sa fac lista de cumparaturi,ori bugetul este prea mic.Inca ma straduiesc sa ajung la un acord cu bugetul.Trebuie sa recunosc ca nu sunt nici o mare bucatareasa deci in cea mai mare parte a timpului am nevoie de o rezerva care sa salveze pranzul sau cina.La micul dejun este usor pentru ca mancam sandwich-uri.Da stiu cum nu e sanatos sa mananci mezeluri dar…cine zice ca vreau sa fiu sanatoasa.Trecand din nou la buget(care este rezonabil dupa parerea sotului)ma tot straduiesc sa nu il depasesc.Dar cum faci asta cand gradinita trebuie platita luna de luna(copilul nu merge niciodata luna intreaga),cand in fiecare luna umpli un dulap cu medicamente pentru tot felul de viroze,cand lunar se intampla cate o chestie care iti scoate banii din buzunar.Imi doresc ca cineva dintre cei care se pricep la economiile astea sa vina sa stea cu mine doua saptamani si sa imi arate ce gresesc eu si cum se descurca cu bugetul meu.Sau o zana buna care sa imi suplimenteze bugetul.

3 gânduri despre &8222;Planuri de economisire&8221;

  1. arakelian 5 August 2015 / 12:36

    cu mezeluri nu faci mare economie – boli garantate dar si pretul e mare (vezi peste 50 lei kg,in comparatie cu o gaina intreaga sau cum mai iau eu, spate de curcan).

    la noi insa marea cheltuiala nu e la mancare, ci la facturi si servicii, cheltuieli inutile.

    Apreciază

  2. mihaela 20 Septembrie 2015 / 18:25

    Dap grădinița e o problemă, dă-ne un buget și un număr de persoane și hai să încercăm să ne încadrăm fiecare în el și să vedem de unde mai putem tăia 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

